zaterdag 2 februari 2013

Vrijdag rond 17:00, week 3


Vrijdag, 1 februari 2013, regen, 6 graden.

Het was somber weer vandaag, je kan het zien aan het lichtje ongeveer in het midden van de foto. Het is een auto en hij heeft zijn lichten al aan. Regen, regen, regen. Ik zakte weg in het gras. Logisch dat er niemand te vinden was. Ik moet zeggen, met sneeuw vind ik het een mooier plaatje. Maar misschien is alles wel mooier met sneeuw, wat vinden jullie?

Zie ook week 1 en week 2.

It was dreary weather today. There is a little light in the middle of the picture. That is a car, he has already his lights on. Rain, rain, rain. It is logical that no one was there. I have to say, the swings look better with snow. but maybe everything looks better covered in snow, what do you think?

See also week 1 en week 2.


4 opmerkingen:

  1. Sneeuw is prachtig, da's waar. Elke weers omstandighied,zoals deze triestheid leert mij in alles te verheugen en op hem te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat goed zeg, iets treurigs gebruiken om te zien op Hem, daar haal je de blijdschap vandaan. Zo had ik het nog niet bekeken!

      Verwijderen
  2. Geef mij maar sneeuw hoor. Dat drapperige is niets voor mij. Maar met donker weer kun je het in huis weer heel gezellig maken!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je hebt gelijk! Buiten is sneeuw mooier, maar binnen zitten als het keihard regent, met een goed boek en warme thee/chocolademelk, dat is ook heel erg fijn!

      Verwijderen