dinsdag 5 februari 2013

Borduren


Vorige week heb ik geschreven over mijn favoriete borduurtijdschrift. Misschien vinden jullie het leuk om wat van mijn eigen borduursels te zien. Allemaal cadeautjes, of in opdracht gemaakt.

Last week I wrote about my favorite cross stitch magazine. Maybe you would enjoy seeing some of my own cross stitchng. All gifts, or made in commission.



En wie weet uit welk boek deze beroemde zin komt?;)

Who knows, where this famous sentence comes from?;)






Soms lukt het niet zo goed om mooie foto's van een borduurwerk te maken.Nu komen er een paar foto's met een 'blauwige waas'. De laatste foto laat de echte kleur zien, wit.

Sometimes I can't get a good picture of my cross stitching, these are kind of blue-ish, the last picture shows the real colour, white.





Ik ben bezig met het voorbereiden van een give-away/win-actie, het heeft te maken met pasen en met borduren!;) Als je hier ook van houdt... houdt mijn blog in de gaten!

I am busy preparing a giveaway, it has something to do with Easter and cross stitching!;) If you love that too... watch my blog!


4 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke werkjes maak je allemaal :) Je site ziet er ook erg gezellig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Ik ben gisteren voor het eerst op jouw site geweest, en ik heb er van genoten! Reken maar op meer bezoekjes;). Het is altijd leuk om een mede borduurster tegen te komen (zeker met zo'n mooie blog!).

      Verwijderen
  2. Wow, bij mij wordt het altijd zo'n rommeltje als ik borduur. de achterkant en ik weet ooit precies hoe ik de kruisjes moet maken. Een heel gepuzzel. Het is geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Weet je, ik ben begonnen met borduren van een kussenhoes. (een roodborstje, heel schatttig). Dat is borduren met dikke wol en hele grote kruissteken. Want ik had de kleine kruissteekjes geprobeerd en het zag er niet uit! En ik vond het ook frusterend om te doen. En langzaam ben ik kleinere steekjes gaan gebruiken. Dus bij mij was het eerst ook echt een rommeltje!

      Verwijderen