woensdag 27 maart 2013

Winnaar Give-away "Jezus is Opgestaan"


Met veel plezier heeft Cheverny een briefje uit de kom geplukt, want er moest een winnaar komen voor de give-away, het boekje "Jezus is Opgestaan" en de winnaar is....:




Goed schudden!

 Er wordt er eentje uitgepakt, spannend....


En als je heel, heel goed leest op bovenstaande foto, kan je zien dat het....


Marja is!!!

Gefeliciteerd Marja! Ik hoop dat je ook van het boekje zal genieten! Als je je adres mailt naar het onderstaande mailadres, stuur ik het boekje zo snel mogelijk naar je toe.

tabjesjoy@gmail.com

En voor de andere lezers, houdt mijn blog in de gaten voor andere give-aways, ik ga een leuke verzinnen;)

2 opmerkingen:

  1. Wat een mooi uitgewerkte zondagschoolles. Deze week zijn er veel blogs te lezen m.b.t. de stille dagen voor Pasen. Wat is het goed om te weten dat de Heiland voor ons de onderste weg gegaan is. Daar mogen we deze dagen mee bezig zijn en weten dat de Heere werkelijk is opgestaan!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik werd er zelf helemaal stil van, bij het voorbereiden van de les over de Kruisiging, als je er over nadenkt wat de Here Jezus voor ons gedaan heeft, hoeveel Hij geleden heeft, voor ons. Dat is eigenlijk niet te bevatten he?! En daarna het grote wonder van de Opstanding! Wat een vreugde!

      Verwijderen