maandag 28 januari 2013

Starbucks


Starbucks...dat associeer ik met Amerika, met hip en trendy. Ik weet niet zo goed of het dat klopt, maar zo voelt het voor mij. Afgelopen zaterdag was mijn primeur. Voor het eerst iets gekocht bij Starbucks, op Rotterdam Centraal. Je kon zien dat het populair is, er stond de langste rij van alle winkels. En, wat heb ik als allereerste gekocht bij Starbucks? Thee! Haha, in de koffiewinkel! Ik houd helemaal niet van koffie, vandaar.

Starbucks, I associate that with America, with hip and trendy. I don't know if it is true, but it feels that way to me. We don't have that many Starbucks shops in the Netherlands. Last saturday was my first time.. For the first time I bought something at Starbucks, the one at Rotterdam Central Station. You could see it is a popular shop, it had the longest waiting queue. And what did I buy for the very first time at Starbucks? Tea!;) At a Starbucks!;) I don't like coffee at all, that is why.




Thee met mijn favoriete tijdschrift Mollie Makes.
Tea with my favorite magazine Mollie Makes.


1 opmerking:

  1. Leuk dat je bij Starbucks bent geweest! Ben ik ook nog steeds van plan. Mijn man en ik hadden op onze huwelijksreis het idee om van elk land waar we in ons huwelijk komen een Starbucks-mok te kopen. We hebben er inmiddels 3, maar ze hebben helaas niet in elk land een Starbucks. Maar die van Rotterdam moet natuurlijk in het rijtje! Binnenkort maar eens langs :-)

    BeantwoordenVerwijderen