woensdag 30 januari 2013

Diep, diep, diep als de zee


12 bekende bijbelse kinderliedjes verzamelt door Renske Huisman en ontzettend mooi geïllustreerd door Hilde Vervloet. Echt een pareltje!

Met 'laat de kinderen tot mij komen', ''Lees je bijbel bid elke dag', 'Mijn God is zo groot', 'Diep, diep, diep als de zee', 'Kijk eens om je heen', 'In een scheepje over zee', 'Weet je dat je een parel bent', 'Zeg wie heeft geschapen..', 'Ik ga slapen, ik ben moe', 'Dank u voor deze nieuwe morgen', 'Jezus is de goede herder' en 'Hoger dan de blauwe luchten'.

De liedjes zijn allemaal te beluisteren op deze website. En als je het boek wilt bestellen dan kan dat onder anderen hier

12 famous biblical childrens songs in the Netherlands collected by Renske Huisman and beautiful illustrated by Hilde Vervloet. A real treasure!

You can hear the songs on this site (all in dutch).



Kinderen zingen "Diep, diep, diep als de zee" op het Sonrise kinderfeest.
Children are singing "Diep, diep, diep als de zee, at Sonrise Kinderfeest.








De Lenteklokjes en de Driesterretjes zingen "Hoger dan de blauwe luchten"
The Lenteklokjes en the Driesterretjes are singing "Hoger dan de blauwe luchten"

4 opmerkingen:

  1. super leuk boekje,en bedankt voor de leuke filmpjes.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja leuk he, die filmpjes. Ik vind zingende kinderen altijd zo mooi, en vaak ontroerend! (behalve natuurlijk als het een slecht lied is - qua inhoud, dan is het soms schokkend).

      Verwijderen
  2. Schitterend! Ik ga deze blog op mijn FB zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb het facebook berichtje gezien, zo leuk! Dank je wel!

      Verwijderen