dinsdag 29 januari 2013

Cross Stitcher


Cross Stitcher is een heel mooi borduurblad. Met mooie, originele en hippe patronen. Ik houd heel veel van borduren. Bij mij werkt het ontspannend. Tussen het tellen van de kruissteekjes door, kan ik lekker mijn gedachten op een rij zetten of gewoon helemaal nergens aan denken. Heerlijk!

Een impressie van het laatste nummer:

Cross Stitcher is a lovely cross stitch magazine. With beautiful, original and trendy patterns. I love cross stitching a lot. It relaxes me. Between counting the stitches I can put my thoughts in order or just think of nothing. Wonderful!

An impression of the latest issue:






4 opmerkingen:

  1. Die ene is mooi zeg, achter de gekleurde bekers. Geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, mooi he?! Ik word altijd heel blij als ik weer al die nieuwe patronen bekijk!

      Verwijderen
  2. En wat doe je met al je borduurwerkjes?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nu ik er over nadenk... ik maak ze eigenlijk altijd voor anderen. Als cadeautje. Er hangt nog niet één borduurwerk bij mij in huis. Misschien moet ik toch eens iets moois voor mezelf gaan maken;)

      Verwijderen